3 rețete rapide cu ou, pentru orice masă

3 rețete rapide cu ou

Oul e acel gen de aliment care merge bine dimineața, la prânz și seara. Următoarele 3 rețete rapide cu ou demonstrează acest lucru: pot fi consumate în aceeași zi, la cele trei mese principale. 

Deși ni s-a tot spus că nu ar trebui să consumăm prea multe ouă în general, comunitatea științifică specializată în nutriție și-a reconsiderat poziția după ce au apărut dovezi noi. Și pe bună dreptate, pentru că la nivel nutrițional, ouăle sunt aproape imbatabile! Conțin și grăsimi sănătoase, și o grămadă de proteine, dar și fier și alte vitamine și minerale necesare pentru sănătatea organismului. Datorită conținutului de proteine, te ajută să te simți plin mai multă vreme – poți spune adio gustărilor între mese.

Și un alt motiv pentru care ne plac ouăle foarte tare este că pot fi gătite în multe feluri. Le poți poșa, poți face ouă grădinărești sau mexicane, le poți prăji și folosi ca topping pentru spanac.

Cele 3 rețete rapide cu ou de mai jos sunt alese pe sprânceană! Două dintre ele pot fi făcute în doar 10 minute, folositor mai ales dacă ești pe fugă, iar cea de-a treia e mai sățioasă și durează doar jumătate de oră!

3 rețete rapide cu ou

1. Sandviș cu ouă jumări și somon afumat

Aveți nevoie de un mic “boost” de energie pentru prima parte a zilei? E bine să vă începeți ziua cu un mic dejun gustos și bogat. Va recomandăm acest sandviș ce iese în evidență prin combinația de pâine crocantă, somon afumat și niște ouă jumări pe care le veți ține minte!

rețete pentru brunch

2. Ouă prăjite în diverse forme

Ce ziceți de un preparat super drăguț și rapid pentru micul dejun? Cu puțină imaginație putem transforma o omletă banală într-un preparat nou și interesant. Serviți-l împreună cu bacon prăjit pe deasupra pentru că merge de minune!

Ouă prăjite în diverse forme

3. Salată cu somon, fasole verde și ou

Aveți dubii în legătură cu ce să gătiți în această seară? Haideți să facem împreună ceva rapid, gustos și sănătos. Vă propunem o salată ușoară cu somon gătit la abur, fasole verde și ou fiert. Am adăugat și un dressing ușurel, cu puțin iaurt grecesc și câteva măsline. Vă invităm la masă!

5 salate sănătoase de încercat vara aceasta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *