Ce să nu mai mănânci ca să reduci celulita

Ce să nu mai mănânci ca să reduci celulita
Read more articles about

Dacă ți-a propus să nu mai ai deloc celulită, s-ar putea să simți că lupți cu morile de vânt și să renunți înainte de a vedea vreun efect. Dar, dacă faci unele schimbări în stilul tău de viață, ai șanse să reduci celulita. Poți începe cu alimentația.

Celulita este o afecțiune care apare, la un moment dat, la 80%-90% dintre femei. Deci nu e ceva deosebit dacă te uiți în oglindă și dai peste “aspectul de coajă de portocală” pe picioare sau fese. Nu este nimic grav, e o problemă ce ține doar de estetică. Cu toate acestea, celulita e neplăcută, mai ales când e foarte vizibilă.

Celulita apare când depozitele de grăsime împing țesuturile de sub piele. Există o mulțime de tratamente cosmetice care promit dispariția sau reducerea celulitei, dar, de cele mai multe ori, efectele lor sunt temporare.

Nu vom merge până la a spune că poți să scapi definitiv de celulită, dar există șanse să reduci celulita, dacă adopți un anumit stil de viață, iar asta include și alimentația.

Ce să schimbi în alimentație ca să reduci celulita

Când vrei să faci anumite schimbări în alimentație ca să reduci celulita, trebuie să fii conștient, din start, că efectele nu apar peste noapte. Rezultatele pot apărea după două luni, dacă dieta este corelată cu un stil de viață mai activ. În general, o alimentație bazată doar pe legume, leguminoase, fructe, pește, carne de vită și nuci crude – toate acestea gătite cât mai simplu, eventual la cuptor sau la abur – ar trebui să aibă efecte vizibile după șase săptămâni.

Sursele principale de carbohidrați, atunci când vrei să reduci celulita, ar trebui să fie legumele și fructele. De asemenea, e mai bine să consumi carne roșie (de vită) și pește, cum ar fi macrou, sardine, somon. Totuși, evită conservele.

În plus, există și anumite condimente care ajută la diminuarea celulitei. Cele ma eficiente sunt curry, ardeiul iute, ghimbirul, scorțișoara, turmericul și oregano.

Ce să nu mai mănânci în această perioadă? În primul rând, zahăr și dulciuri, chiar dacă sunt făcute cu îndulcitori naturali, cum este mierea. Nu mai mânca mezeluri și preparate din soia, pentru că sunt ultraprocesate și au multă sare adăugată. De asemenea, lactatele, mai ales laptele de vacă, pot agrava celulita. E bine să renunți și la cereale, mai ales la făina albă. Redu considerabil cafeaua, fumatul și alcoolul.

 

 

Sunt Raluca și nu suport puful de pe piersici. De aceea, de fiecare dată când mănânc o piersică, o decojesc. Blasfemie? Poate. Dar sunt de părere că trebuie să faci tot ce-ți stă în putință ca să te simți bine. Iar asta include și mâncarea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *