Ai respirație cu miros de usturoi? Câteva idei cum să scapi de ea

respirație cu miros de usturoi ImagineThomas Ulrich de la Pixabay

Mâncărurile la care adaugi niște usturoi sunt mult mai delicioase. Ca să nu mai zicem că sunt și foarte sănătoase. Dar ce te faci dacă ai respirație cu miros de usturoi? Există câteva alimente care îl neutralizează. 

Atunci când ai respirație cu miros de usturoi (ce noroc, înseamnă că ai mâncat ceva super delicios, probabil) și trebuie să interacționezi ulterior cu oameni, ai nevoie de câteva soluții rapide. Dincolo de guma de mestecat, care nu funcționează întotdeauna, există și câteva alimente care au talentul de a neutraliza orice instanță de respirație cu miros de usturoi.

Până atunci, vreau să menționez că există o situație în care e indicat ca respirația ta să aibă miros de usturoi. În caz că te întâlnești cu un vampir, pe stradă, noaptea.

Ai respirație cu miros de usturoi? Câteva idei cum să scapi de ea - 1

Usturoiul e și foarte sănătos pentru tine, datorită compușilor care se luptă cu cancerul de toate tipurile. De asemenea, se știe că îți scade tensiunea, dar reușește și să prevină blocajele din artere. Secretul stă în compuși ai sulfului prezenți în el. Dar cu fiecare avantaj apar și dezavantaje, pentru că fix aceiași compuși duc și la respirația urât mirositoare.

5 alimente pentru o respirație cu miros de usturoi

1. Pătrunjel și busuioc

Aceste verdețuri cu arome proprii la fel de puternice sunt bogate în polifenoli, care se comportă ca niște antioxidanți și care rup legăturile chimice din compușii sulfului pe care îi găsești în usturoi. Cum beneficiezi de pe urma lor? Ideal ar fi să consumi verdețurile în aceeași masă cu mâncărurile pline de usturoi.

2. Mere

Suntem destul de siguri că Albă ca Zăpada nu suferea de respirație cu miros de usturoi, având în vedere cât îi plăceau merele. Și acest fruct este bogat în polifenoli și asigură o respirație plăcută.

Iată câteva rețete cu mere de care te-ai putea bucura.

3. Ceai verde

Această băutură este de asemenea bogată în aceiași polifenoli care descompun compușii din sulf. Tot ce trebuie să faci este să bei ceai verde înainte sau după masa plină de usturoi.

4. Lapte

Bea lapte înainte sau după o masă foarte bogată în usturoi. Potrivit studiilor de specialitate, apa din lapte are tendința de a spăla bine compușii pe care i-ai consumat. Dar și grăsimea din lapte ajută: ea se lipește de compușii din sulf și îi îndepărtează de gura ta.

5. Spanac

Spanacul și usturoiul merg destul de bine împreună în mâncare. Așa că de ce să nu faci o mâncare de spanac sau o salată care să le înglobeze pe amândouă? Ideal este să le consumi concomitent pentru un efect de reîmprospătare a respirației. Spanacul este plin de elemente nutritive care te ajută și în alte zone importante pentru sănătate. Cum ar fi proteine, fier, vitamine și alte minerale.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *