Vânzările de iaurt grecesc, în creștere. De ce?

Vânzările de iaurt grecesc, în creștere. De ce? - 1

Un raport publicat recent arată că piața de iaurt grecesc a crescut, la nivel global, ajungând la 5,6 miliarde de dolari în 2018. Motivul pentru care vânzările de iaurt grecesc au crescut sunt legate de beneficiile lui pentru sănătate, care i-au adus popularitate.

Potrivit unui raport publicat recent, se estimează că piața de iaurt grecesc va înregistra o creștere cu 7,4% în 2019. Motivul pentru care acest tip de iaurt a câștigat popularitate e reprezentat de numeroasele beneficii pentru sănătate, notează newfoodmagazine.com.

Iaurtul grecesc conține probiotice care ajută sistemul imunitar și luptă cu unele boli. Creșterea vânzărilor îi determină pe producători să creeze produse noi, cu amestecuri de arome și cu mai multe substanțe nutritive, pentru a satisface nevoile clienților legate de sănătate și gust.

Cel mai mult iaurt grecesc se vinde în America de Nord, unde piața a înregistrat două miliarde de dolari în 2018. Cât despre Europa, anul acesta este prevăzută o creștere de 6,6% a pieței de iaurt grecesc comparativ cu 2018. Creșterea s-ar datora înlocuirii unor produse mai grase sau nesănătoase – cum ar fi untul, maioneza, brânza și smântâna – cu iaurt grecesc. Iaurtul grecesc obișnuit se vinde mai mult decât cel organic.

Ce beneficii are iaurtul grecesc

1. Întărește oasele

Consumul de iaurt grecesc poate să-ți mențină oasele sănătoase, pentru că e bogat în calciu și proteine. Calciul reduce riscul de osteoporoză, iar proteinele sunt și ele vitale pentru sănătatea sistemului osos.

2. Reduce pofta de mâncare și foamea

Pentru că are multe proteine, iaurtul grecesc te face să te simți sătul mai mult timp. Există chiar studii care arată că, după o masă cu mai mule proteine, vei mânca mai puțin. Astfel, consumul de proteine duce la un consum mai mic de calorii și, în cele din urmă, poate duce la scădere în greutate.

3. Accelerează metabolismul

Tot consumul de calorii este cel care determină o ardere mai mare de calorii în fiecare zi. Dacă mănânci iaurt grecesc împreună cu o alimentație echilibrată, care să conțină destule proteine, fibre și grăsimi sănătoase, metabolismul va funcționa mai bine și poți slăbi mai ușor.

4. Un sistem digestiv mai sănătos

Iaurtul grecesc e o sursă bună de probiotice, care ajută sistemul digestiv. Probioticele sunt bacterii bune care pot echilibra flora digestivă. Totuși, un studiu din 2018 arată că oamenii reacționează diferit la probiotice, unii sunt mai receptivi decât alții.

5. Reduce riscul de diabet de tip 2

Iaurtul grecesc poate reduce riscul de diabet de tip 2, afecțiune care influențează modul în care organismul procesează zahărul din sânge. Cercetătorii au corelat consumul de iaurt (dar nu și al altui tip de lactate) cu un risc redus de diabet de tip 2, conform unui studiu din 2014.

Sunt Raluca și nu suport puful de pe piersici. De aceea, de fiecare dată când mănânc o piersică, o decojesc. Blasfemie? Poate. Dar sunt de părere că trebuie să faci tot ce-ți stă în putință ca să te simți bine. Iar asta include și mâncarea.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *