5 rețete de garnituri delicioase

5 rețete de garnituri delicioase

Tocmai v-ați gândit la friptura voastră preferată, dar ce urmează după? Pasul al doilea îl reprezintă alegerea garniturii. De cele mai multe ori aceasta este formată din legume, care aduc un plus de gust mâncării, dar și de nutrienți. Dacă astăzi sunteți într-o ușoară pană de idei, sperăm să venim în ajutor cu aceste 5 rețete de garnituri delicioase!

Garniturile pot fi dintre cele mai diverse, îmbrăcând forma unor mâncăruri de sine stătătoare (ghiveciul de legume), a unor preparate din cereale (mămăliga) sau pur și simplu a unor salate. Nu toate garniturile se potrivesc cu toate felurile principale, astfel că alegerea acestora depinde foarte mult de gustul vostru. Noi avem însă încredere în voi că veți lua decizia bună dintre aceste rețete de garnituri!

5 rețete de garnituri delicioase

1. Cartofi copți cu brânză Camembert și ouă de prepeliță

Știm cu toții cât de sănătoase sunt ouăle de prepeliță. Pe cât de mici, pe atât de nutritive. Ce-ar fi dacă am coace câteva la tavă împreună cu cartofi și cu brânză Camembert? N-ar strica nici să aromatizăm toate aceste bunătăți, cu mix de condimente Cajun, coajă de lămâie și un pic de paprika.

2. Tocăniță de ciuperci cu spanac

Căutați o rețetă ușoară pentru post? Haideți să facem împreună o tocăniță de ciuperci. Acestea au numeroase proprietăți anti-inflamatoare și ajută la menținerea unui sistem imunitar puternic. Iar dacă suntem în sezonul de primăvară, haideți să adăugam și puțin spanac proaspăt, fiindcă merge de minune.

3. Pilaf sârbesc

Pilaful sârbesc este acel fel de mâncare de care ni se face poftă aproapte în fiecare zi! Poate fi servit ca un fel de mâncare de sine stătător sau ca o garnitură. Iar chiar dacă nu îți place așa mult pilaful, acesta este cu totul altceva. În momentul în care adaugi sosul de roșii și legumele, obții un fel de mâncare memorabil.

4. Mămăligă cu feta și parmezan la cuptor

Ne-am obișnuit să tratăm mămăliga ca pe o simplă garnitură. Ei bine, putem să o folosim în multe alte moduri. Aici am gătit-o la cuptor împreună cu două feluri de brânză (feta și parmezan). Preparatul poate fi unul de sine stătător sau poate fi servit că o garnitură.

5. Rondele de zucchini prăjite

Snack-uri mai sănătoase decât cele preparate în casă nu găsiți din comerț, fiți siguri. Cele de față pot fi considerate vegetariene numai dacă folosiți un parmezan vegetarian, fiind cunoscut faptul că la fabricarea parmezanului tradițional se folosesc enzime extrase din stomacul rumegătoarelor. Serviți cu puțină lămâie și/sau cu sosul pentru înmuiat preferat.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *